Beste leden,

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Daarom willen we je graag informeren over onze privacyverklaring in het kader van de nieuwe wet AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) die ingaat per 25 mei 2018. We hebben een privacyverklaring opgesteld om duidelijkere informatie te geven over hoe we je gegevens bewaren en gebruiken.

Welke gegevens hebben wij en hoe bewaren wij dat?
De Oranjevereniging heeft jouw persoonsgegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens (in geval van een sepa machtiging)) dat zichtbaar is voor de het dagelijks bestuur van Oranjevereniging Schoonrewoerd. Jouw gegevens worden nooit met derden gedeeld. Wij gebruiken deze gegevens alleen voor het incasseren van de contributie of het versturen van de contributiebrief

Bewaartermijn
Wij bewaren jouw gegevens zolang je lid bent bij ons en zolang als wettelijk is toegestaan na opzegging van jouw lidmaatschap.

Beeldmateriaal
Op sociale media plaatsen wij regelmatig foto's van activiteiten. Het kan voorkomen dat jij daar als lid ook op staat. We gaan ervan uit dat je daarmee instemt. Als je dat niet wilt laat het ons dan weten, dan zullen we je foto verwijderen of jou onherkenbaar maken.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
bestuur Oranjevereniging Schoonrewoerd